Сторінки

6 клас

Вікторина "ВПІЗНАЙ ТВІР"
1.      «Він перший запряг у ярмо дикого бика, перший приборкав вільного коня, і ті стали вірними помічниками людини» ( Міф про Прометея).
2.      « Він був іще  немовлям і лежав в Амфітріоновому бойовому щиті, що правив йому за колиску, як лиха богиня наслала на нього двох великих отруйних змій» (Міф про Геракла)
3.      « Крук  украв кусок м*яса і сів на якесь  дерево. Побачила це лисиця і захотіла відібрати м*ясо» (Езоп, «Мурашка і Цикада»)
4.      «І заревла громада : «Браво!»
Отак  і в нас: є гроші  - маєш право,
Немає – то під суд іди» ( Жан де Лафонтен, «Зачумлені звірі»)
5.      « У сильного безсилий винен завсіди:
Цих прикладів в Історії ми досить знаєм.
Та ми Історій не складаєм,
А в байці можем це розповісти» (Іван Крилов, «Вовк і Ягня»
6.  «…з дров*яного  складу купця Пічугіна, стрибаючи на трьох ногах і озираючись, біжить собака. За ним женеться чоловік у ситцевій накрохмаленій сороцчі і розстебнутій жилетці» ( А.П.Чехов, «Хамелеон»)
7.  « Його чемодани, клунки і коробки стиснулись, поморщились…Довге підборіддя дружини стало ще довшим…» ( А.П.Чехов, «Товстий і Тонкий»)
8.  « Щирішої зустрічі не могло і бути. Племінниця привітала його теж так само щиро, і Топнер теж, як прийшов, і кругленька сестра, і всі гості, як поприходили. Що то за чудовий був вечір! Які хороші забави! Яка згода! Яке щастя!» ( Ч.Діккенс, «Різдвяна пісня у прозі»)
9.  «Подивившись туди, де стояв наш корабель, я ледве розглядів його за рядом високих хвиль – так далеко він був! І я сказав собі : « Ні, це чудо, велике чудо, що я дістався  в таку бурю до цього далекого берега» ( Д.Дефо, «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо») 
10. «Проте невільникам нічого чекати милосердя від старших над караваном  - арабів та португальців. Вони розмовляли незрозумілою мовою, а спілкувалися з ними тільки погрозливими жестами, окриками і ударами» ( Ж. Верн,


      «П*ятнадцятирічний капітан»)
11. «На китобійному судні «Бедфорд»було кілька вчених – учасників наукової експедиції. З палуби вони помітили на березі якусь дивну істоту. Вона повзла до води» ( Дж. Лондон, «Любов до життя»)
12. «Будь дубом, котрий буря
      З корінням вирива,
      Але який не гнеться,
      Під вітром, як трава!» ( Ш.Петефі, !Коли ти муж – будь мужнім…»)
13. «Все було ясно, як день. Сілвер був капітаном, і заколотницька команда  слухала тільки його.» (Ж.Верн. «П*ятнадцятирічний капітан»)
14. «Надвечір він дістався до маленького села і проминув його. О дев*ятій уже був біля зруйнованої будівлі ферми. За нею, в тому, що лишилося від силосної башти, під накриттям, він почув звуки, з яких було ясно, що сім*я спить…»
      ( Р.Д.Бредбері, «Усмішка»)
15. « Мені здається, що він утік з мандрівними птахами. Вранці того дня ретельно попорав свою планету. Дбайливо прочистив діючі вулкани. Два вулкани у нього діяли» ( А.де Сент – Екзюпері, «маленький принц»)


Вікторина "ВПІЗНАЙ ГЕРОЯ"

1.        «Він мав благородне і велике серце, він перший зглянувся на людей…» ( Прометей).
2.        « Він – особлива, незвичайна дитина, яка буде великим героєм…»( Геракл)
3.        « Я стільки з*їв овець невинних!
Куди подітись від гріха?
Того ще мало:
Я, бувало,
З*їдав і пастуха.» (Лев, «Зачумлені звірі»)
4.        « «Якщо пресвітлий Вовк дозволить,
Насмілюсь вам  сказать, що воду в ручаю
Від світлості  я нижче кроків на сто п*ю»
5.        « Біля самих воріт складу…стоїть …чоловік у розстебнутій жилетці і, піднявши  догори праву руку, показне натовпові закривавлений палець» ( Хрюкін, «Хамелеон»)
6.        «Він раптом зблід, , скам*янів, але скоро обличчя його скривила широчезна


  посмішка; здавалося, що від обличчя і очей його посипались  іскри…» (     Тонкий, «Товстий і тонкий»
7.        «Це був старий грішник – заздрий, жадний, твердий і гострий, як  кремінь, яле ніяке кресало не могло викресати з нього благородної іскри, скритний, потайний та самостійний, як той слимак» ( Скрудж, «Різдвяна пісня у прозі»)
8.        « З самого раннього дитинства  я над усе любив море. Я заздрив кожному матросові, що відправлявся  у далеке плавання. Цілими годинами вистоював я на березі моря, і, не відриваючи очей, стежив за кораблями, що пропливали»( Робінзон Крузо, «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо»
9.        « …родом він був з Португалії, , але добре знав англійську мову. На судні він виконував  скромну роботу кока». ( Негору, «П*ятнадцятирічний капітан»)
10.    «Люди, помітили, що він гладшає. Він товстішав з кожним днем. Учені похитували головамиі висували різні здогадки.  Вони зменшили йому пайку, а проте він круглішав, і особливо виріс у нього живіт» (Безіменний герой, «Любов до жмття»)
11.    «…в нього немає однієї ноги. Але це, на мою думку, якнайкраща рекомендація  для нього, бо свою ногу він утратив, служачи  батьківщині…» ( Джон Сілвер, «П*ятнадцятирічний капітан»)
12.    «Він тупцював на місці і хекав на свої червоні, обвітрені руки, позираючи то на засмальцьований , з цупкої мішковини. Одяг балакунів, то на довгу вервечку чоловіків та жінок попереду» ( Том, «Усмішка»)
13.    « …зовсім не здавалося, щоб це хлоп*я  заблукало або вкрай зморилося чи вмирає з голоду, спраги  або зі страху. На око годі було сказати, що це дитина, яка загубилася серед пустелі , запропастилася край світу». (Маленький принц, «Маленький принц»)

 Конкурс знавців літератури
І ТУР

Завдання для першої команди

1.У міфах якої країни смерть першопредка Паньгу стала початком нового світу, багатого і прекрасного:
А) Давнього Єгипту; Б) Давньої Індії, В) Давнього Китаю.
2. Езопова мова:


А) приховує зміст висловленого; Б) замасковує зміст висловленого; Г) змінює
  вміст висловленого.
3. У якому творі  герої збилися із запланованого маршруту і заблукали:
А) «Робінзон Крузо»; Б) «П*ятнадцятирічний капітан»; В) «Різдвяна пісня у прозі».
4. Автор твору «Зачумлені звірі»:
А) Іван Крилов; Б) Жан де Лафонтен; В) Езоп.
5. У якому із творів герой  дізнається про важливі речі, сидячи у діжці з – під яблук:
А) «Робінзон Крузо»; Б) «П*ятнадцятирічний капітан»; В) «Острів скарбів»
6. Герой якого твору жив на дуже маленькій планеті:
А) «П*ятнадцятирічний капітан»; Б) «Маленький принц»; В) «Любов до життя»


   Завдання для другої команди

1.Хто є засновником жанру «робінзонади»:
А) Жуль Верн; Б) Даніель Дефо; Г) Чарльз Діккенс.
2. Що є  обов*язковим  елементом байки:
А) гіпербола; Б) віршована мова; В) алегорія.
3. Жуль Верн – письменник :
А) англійський; Б) німецький; В) французький.
4. Алегорія – це:
А) характеристика одного явища чи предмета через інше явище чи предмет;
Б) замаскована мова;
В) пребільшення.
5. Для  героя якого  твору усмішка була найбільшою цінністю:
А) «Любов до життя»; Б) «Усмішка»; В) «Маленький принц».
6. Герой якого твору переміг у двобої з вовком:
А) «Різдвяна пісня у прозі»; Б) «Любов до життя»; В) «Усмішка»


ІІ ТУР
  
   НАЗВАТИ АВТОРІВ ТВОРІВ
  
   Завдання для першої команди

1.«Вовк і Ягня» (Езоп, Федр, І.Крилов)
2. «Робінзон Крузо» (Д.Дефо)
3. «П*ятнадцятирічний капітан» (Жуль Верн)
4. «Зачумлені звірі» (Жан де Лафонтен)
5. «Любов до життя» (Джек Лондон)
6. «Маленький принц» ( Антуан де Сент – Екзюпері)



Завдання для другої команди

1.«Хамелеон» (А.П.Чехов)
2. «Різдвяна пісня у прозі» (Чарльз Діккенс)
3.  Міф про Прометея  ( Давня Греція, фольклор)
4. «Товстий і тонкий» (А.П.Чехов)
5. «Усмішка» ( Рей Дуглас Бредбері)
6. «Острів скарбів» ( Роберт Льюїс Стівенсон)



ІІІ ТУР
    
    
     З ЯКОГО ТВОРУ ДАНІ ГЕРОЇ?

     Завдання для першої команди

1. Зевс ( Міф про Прометея)
2. Марлі («Різдвяна пісня у прозі)
3. Дік Сенд («П*ятнадцятирічний капітан»)
4. Очумєлов («Хамелеон»)
5. Боб Кретчит («Різдвяна пісня у прозі)
6. П*ятниця («Робінзон Крузо»)
7. Білл ( «Любов до життя»)
8. Лікар Лівсі ( «Острів скарбів»)
9. Том ( «Усмішка»)
10. Лис («Маленький принц»)

Завдання для другої команди

1.Негору (« П*ятнадцятирічний капітан»)
2. Фред («Різдвяна пісня у прозі)
3. Ягня («Вовк і Ягня»)
4. Робінзон («Робінзон Крузо»)
5. місіс Уелдон («П*ятнадцятирічний капітан»)
6. Хрюкін («Хамелеон»)
7. Той, що йшов позаду ( «Любов до життя»)
8. Джон Сілвер (« Острів скарбів»)
9. Грізгбі ( «Усмішка»)
10. Пілот («Маленький принц»)


І У   ТУР




ЧИЙ ЦЕ ПОРТРЕТ?

Завдання для першої команди

1.    «Біля самих воріт складу… стоїть чоловік у розстебнутій жилетці... і. піднявши  догори праву руку, показує  натовпові закривавлений палець» (Хрюкін, «Хамелеон»)
2.    «Це був старий грішник – заздрий, жадний, твердий і гострий, як кремінь, але ніяке кресало не могло викресати із нього  благородної іскри, скритний, потайний та самостійний, як той слимак» ( Марлі, «Різдвяна пісня у прозі»)
3.    «…він був середній на зріст, міцно збудований, чорнявий, із синіми рішучими очима. Робота моряка підготувала його до життєвої боротьби. Його розумне обличчя дихало енергією. Це було обличчя не тільки хороброї, але й завзятої
    людини». (Дік Сенд, «П*ятнадцятирічний капітан»)
4.    «…на його обличчі нічого не відбилося, очі засвітилися тугою пораненого оленя» ( Той, що йшов позаду, «Любов до життя»)
5.    «Жінка усміхалася Тому з картини лагідно і загадково…» (Джоконда, «Усмішка»)

Завдання для другої команди

1.    «…Він мав років десь із сорок. Це був чорнявий, сухорлявий, моторний, середній на зріст і певно, дужий чоловік. .. Він ніколи не говорив ні про своє минуле, ні про свою родину». (Негору, «П*ятнадцятирічний  капітан).
2.    « Це була гарна молода людина, високого зросту, прекрасної будови, з розвиненими  мускулястими руками й ногами. На вигляд йому було років двадцять п*ять – двадцять шість. На обличчі його я не помітив нічого похмурого чи лютого… , колір шкіри не чорний…, а швидше, оливковий…» (П*ятниця, «Пригоди Робінзона Крузо»)
3.    «…він убрався у свій найкращий одяг і вийшов на вулицю. Заклавши руки за спину, … йшов, поглядаючи на всіх із усмішкою. Він мав …. веселий і ласкавий вигляд…» (Скрудж, «Різдвяна пісня у прозі»).
4.    «…він був такої ж білої раси…, навіть мав досить приємні риси обличчя. Тільки шкіра його так засмалилася на сонці, що аж губи в нього почорніли…( Бен Ган, «Острів скарбів»
5.    «Я… побачив дивовижного хлопчика, що поважно мене розглядав» (Маленький принц, «Маленький принц»)

У   ТУР

ПРО ЩО ЧИ ПРО КОГО ЙДЕ МОВА?

Завдання для першої команди



1.    «Заради цього великого дня можна пити за здоров*я такого гидкого і бездушного скнари» ( Про Скруджа).
2.    «…він щойно зійшов з вагона і був нав*ючений чемоданами, клунками та коробками» (Тонкий).
3. « О, непотрібний мотлох! Навіщо ти тепер? Ти не вартий того, щоб підняти тебе із землі…» (Гроші)
4. «Він був завбільшки з велику монету і з одного боку чистий, бо його вирізали з останнього аркуша книги. З того боку, де друкований текст, усе було замащене вугіллям» (Чорна мітка)

Завдання для другої команди

1.    «Візьми його… Нічого собі…Метке таке…Хап цього за палець! Ха-ха-ха…Ну,чого тремтиш?» (Собака)
2.    «…той був дуже довгий і звивався, як хвіст. Він був зроблений із скриньок на гроші, з ключів, із замків, з конторських книг, паперів і важких мішків з грошима» (Ланцюг Марлі).
3 .       «…він біг, опустивши носа до землі, обнюхуючи траву й кущі, начебто по сліду. А того дня його наче хто підмінив…( Дінго)
4.       «Через годину він все ще бачив її, навіть після того, як обережно склав і заховав» (Усмішка)

УІ   ТУР


НАЗВІТЬ ТВІР ЗА  ДАНИМ  ПРЕДМЕТОМ

Завдання для першої команди

1.     Шинка і кава ( «Товстий і тонкий»)
2.     Ланцюг («Різдвяна пісня у прозі»)
3.      Компас («П*ятнадцятирічний капітан»)
4.      Золото («Пригоди Робінзона Крузо»)
5.     Шинель («Хамелеон»)
6.     Піастри («Острів скарбів»)
7.     Хворий вовк ( «Любов до життя»)

Завдання для другої команди

1.     Індичка (Різдвяна пісня у прозі»)
2.     Цвяхи і молоток («Пригоди Робінзона Крузо»)
3.     Авгієві стайні ( Міфи про Геракла)
4.     Конфіскований аґрус («Хамелеон»)
5.     Шхуна («П*ятнадцятирічний капітан»)
6.     Картина («Усмішка»)


7.     Баранець («Маленький принц»)

УІІ   ТУР

Дати визначення літературних понять за допомогою жеребкування ( роман, повість, міф, байка, оповідання, робінзонада, пригодницька література)



УІІІ ТУР


     ВІДПОВІСТИ НА ПИТАННЯ АБО ПРОДОВЖИТИ РЕЧЕННЯ

      Завдання для першої команди

1.     Скільки подвигів здійснив Геракл? (12)
2.     Предмет сварки у оповіданні «Хамелеон» (Собака)
3.     У назві якого твору є слово пригоди?
4.     Хто задушив голими руками змій? (Геракл)
5.     Який твір наповнений неймовірними фантастичними пригодами ?(«Різдвяна пісня у прозі»)
6.     Яка пригода трапилася  з Робінзоном Крузо? (Він потрапив на безлюдний острів)
7.     Що ховав на кораблі герой оповідання «Любов до життя»?
8.     Як називалася картина у оповіданні «Усмішка»?
9.     Назвіть пари для героїв:
Геракл – (Еврісфей),
Мурашка – (Цикада),
Товстий – (Тонкий),
Робінзон –( П*ятниця)
Джим Гокінс – (Джон Сільвер)

Завдання для другої команди

1.     Скільки років прожив Робінзон на острові? (28)
2.     Частина байки, у якій міститься повчальний зміст ( мораль)
3.     Жанр твору «П*ятнадцятирічний капітан» (роман)
4.     Яка деталь свідчить про невпевненість Очумєлова у собі ( Шинель)
5.     Хто знав подальшу долю Зевса (Прометей)
6.     Чому «Пілігрим» збився з курсу? (Компас був зіпсований)
7.     Скільки прожив на острові Бен Ган?
8.     Де жив маленький принц?
9.      Назвіть пари для героїв



Прометей –(Зевс),    
Вовк – (Ягня),
Скрудж –(Марлі),
Негору – (Гарріс)
Том – (Грізгбі)
 І ТУР

Завдання для першої команди

1.У міфах якої країни смерть першопредка Паньгу стала початком нового світу, багатого і прекрасного:
А) Давнього Єгипту; Б) Давньої Індії, В) Давнього Китаю.
2. Езопова мова:


А) приховує зміст висловленого; Б) замасковує зміст висловленого; Г) змінює
  вміст висловленого.
3. У якому творі  герої збилися із запланованого маршруту і заблукали:
А) «Робінзон Крузо»; Б) «П*ятнадцятирічний капітан»; В) «Різдвяна пісня у прозі».
4. Автор твору «Зачумлені звірі»:
А) Іван Крилов; Б) Жан де Лафонтен; В) Езоп.
5. У якому із творів герой  дізнається про важливі речі, сидячи у діжці з – під яблук:
А) «Робінзон Крузо»; Б) «П*ятнадцятирічний капітан»; В) «Острів скарбів»
6. Герой якого твору жив на дуже маленькій планеті:
А) «П*ятнадцятирічний капітан»; Б) «Маленький принц»; В) «Любов до життя»


   Завдання для другої команди

1.Хто є засновником жанру «робінзонади»:
А) Жуль Верн; Б) Даніель Дефо; Г) Чарльз Діккенс.
2. Що є  обов*язковим  елементом байки:
А) гіпербола; Б) віршована мова; В) алегорія.
3. Жуль Верн – письменник :
А) англійський; Б) німецький; В) французький.
4. Алегорія – це:
А) характеристика одного явища чи предмета через інше явище чи предмет;
Б) замаскована мова;
В) пребільшення.
5. Для  героя якого  твору усмішка була найбільшою цінністю:
А) «Любов до життя»; Б) «Усмішка»; В) «Маленький принц».
6. Герой якого твору переміг у двобої з вовком:
А) «Різдвяна пісня у прозі»; Б) «Любов до життя»; В) «Усмішка»


ІІ ТУР
  
   НАЗВАТИ АВТОРІВ ТВОРІВ
  
   Завдання для першої команди

1.«Вовк і Ягня» (Езоп, Федр, І.Крилов)
2. «Робінзон Крузо» (Д.Дефо)
3. «П*ятнадцятирічний капітан» (Жуль Верн)
4. «Зачумлені звірі» (Жан де Лафонтен)
5. «Любов до життя» (Джек Лондон)
6. «Маленький принц» ( Антуан де Сент – Екзюпері)



Завдання для другої команди

1.«Хамелеон» (А.П.Чехов)
2. «Різдвяна пісня у прозі» (Чарльз Діккенс)
3.  Міф про Прометея  ( Давня Греція, фольклор)
4. «Товстий і тонкий» (А.П.Чехов)
5. «Усмішка» ( Рей Дуглас Бредбері)
6. «Острів скарбів» ( Роберт Льюїс Стівенсон)



ІІІ ТУР
    
    
     З ЯКОГО ТВОРУ ДАНІ ГЕРОЇ?

     Завдання для першої команди

1. Зевс ( Міф про Прометея)
2. Марлі («Різдвяна пісня у прозі)
3. Дік Сенд («П*ятнадцятирічний капітан»)
4. Очумєлов («Хамелеон»)
5. Боб Кретчит («Різдвяна пісня у прозі)
6. П*ятниця («Робінзон Крузо»)
7. Білл ( «Любов до життя»)
8. Лікар Лівсі ( «Острів скарбів»)
9. Том ( «Усмішка»)
10. Лис («Маленький принц»)

Завдання для другої команди

1.Негору (« П*ятнадцятирічний капітан»)
2. Фред («Різдвяна пісня у прозі)
3. Ягня («Вовк і Ягня»)
4. Робінзон («Робінзон Крузо»)
5. місіс Уелдон («П*ятнадцятирічний капітан»)
6. Хрюкін («Хамелеон»)
7. Той, що йшов позаду ( «Любов до життя»)
8. Джон Сілвер (« Острів скарбів»)
9. Грізгбі ( «Усмішка»)
10. Пілот («Маленький принц»)


І У   ТУР




ЧИЙ ЦЕ ПОРТРЕТ?

Завдання для першої команди

1.    «Біля самих воріт складу… стоїть чоловік у розстебнутій жилетці... і. піднявши  догори праву руку, показує  натовпові закривавлений палець» (Хрюкін, «Хамелеон»)
2.    «Це був старий грішник – заздрий, жадний, твердий і гострий, як кремінь, але ніяке кресало не могло викресати із нього  благородної іскри, скритний, потайний та самостійний, як той слимак» ( Марлі, «Різдвяна пісня у прозі»)
3.    «…він був середній на зріст, міцно збудований, чорнявий, із синіми рішучими очима. Робота моряка підготувала його до життєвої боротьби. Його розумне обличчя дихало енергією. Це було обличчя не тільки хороброї, але й завзятої
    людини». (Дік Сенд, «П*ятнадцятирічний капітан»)
4.    «…на його обличчі нічого не відбилося, очі засвітилися тугою пораненого оленя» ( Той, що йшов позаду, «Любов до життя»)
5.    «Жінка усміхалася Тому з картини лагідно і загадково…» (Джоконда, «Усмішка»)

Завдання для другої команди

1.    «…Він мав років десь із сорок. Це був чорнявий, сухорлявий, моторний, середній на зріст і певно, дужий чоловік. .. Він ніколи не говорив ні про своє минуле, ні про свою родину». (Негору, «П*ятнадцятирічний  капітан).
2.    « Це була гарна молода людина, високого зросту, прекрасної будови, з розвиненими  мускулястими руками й ногами. На вигляд йому було років двадцять п*ять – двадцять шість. На обличчі його я не помітив нічого похмурого чи лютого… , колір шкіри не чорний…, а швидше, оливковий…» (П*ятниця, «Пригоди Робінзона Крузо»)
3.    «…він убрався у свій найкращий одяг і вийшов на вулицю. Заклавши руки за спину, … йшов, поглядаючи на всіх із усмішкою. Він мав …. веселий і ласкавий вигляд…» (Скрудж, «Різдвяна пісня у прозі»).
4.    «…він був такої ж білої раси…, навіть мав досить приємні риси обличчя. Тільки шкіра його так засмалилася на сонці, що аж губи в нього почорніли…( Бен Ган, «Острів скарбів»
5.    «Я… побачив дивовижного хлопчика, що поважно мене розглядав» (Маленький принц, «Маленький принц»)

У   ТУР

ПРО ЩО ЧИ ПРО КОГО ЙДЕ МОВА?

Завдання для першої команди



1.    «Заради цього великого дня можна пити за здоров*я такого гидкого і бездушного скнари» ( Про Скруджа).
2.    «…він щойно зійшов з вагона і був нав*ючений чемоданами, клунками та коробками» (Тонкий).
3. « О, непотрібний мотлох! Навіщо ти тепер? Ти не вартий того, щоб підняти тебе із землі…» (Гроші)
4. «Він був завбільшки з велику монету і з одного боку чистий, бо його вирізали з останнього аркуша книги. З того боку, де друкований текст, усе було замащене вугіллям» (Чорна мітка)

Завдання для другої команди

1.    «Візьми його… Нічого собі…Метке таке…Хап цього за палець! Ха-ха-ха…Ну,чого тремтиш?» (Собака)
2.    «…той був дуже довгий і звивався, як хвіст. Він був зроблений із скриньок на гроші, з ключів, із замків, з конторських книг, паперів і важких мішків з грошима» (Ланцюг Марлі).
3 .       «…він біг, опустивши носа до землі, обнюхуючи траву й кущі, начебто по сліду. А того дня його наче хто підмінив…( Дінго)
4.       «Через годину він все ще бачив її, навіть після того, як обережно склав і заховав» (Усмішка)

УІ   ТУР


НАЗВІТЬ ТВІР ЗА  ДАНИМ  ПРЕДМЕТОМ

Завдання для першої команди

1.     Шинка і кава ( «Товстий і тонкий»)
2.     Ланцюг («Різдвяна пісня у прозі»)
3.      Компас («П*ятнадцятирічний капітан»)
4.      Золото («Пригоди Робінзона Крузо»)
5.     Шинель («Хамелеон»)
6.     Піастри («Острів скарбів»)
7.     Хворий вовк ( «Любов до життя»)

Завдання для другої команди

1.     Індичка (Різдвяна пісня у прозі»)
2.     Цвяхи і молоток («Пригоди Робінзона Крузо»)
3.     Авгієві стайні ( Міфи про Геракла)
4.     Конфіскований аґрус («Хамелеон»)
5.     Шхуна («П*ятнадцятирічний капітан»)
6.     Картина («Усмішка»)


7.     Баранець («Маленький принц»)

УІІ   ТУР

Дати визначення літературних понять за допомогою жеребкування ( роман, повість, міф, байка, оповідання, робінзонада, пригодницька література)



УІІІ ТУР


     ВІДПОВІСТИ НА ПИТАННЯ АБО ПРОДОВЖИТИ РЕЧЕННЯ

      Завдання для першої команди

1.     Скільки подвигів здійснив Геракл? (12)
2.     Предмет сварки у оповіданні «Хамелеон» (Собака)
3.     У назві якого твору є слово пригоди?
4.     Хто задушив голими руками змій? (Геракл)
5.     Який твір наповнений неймовірними фантастичними пригодами ?(«Різдвяна пісня у прозі»)
6.     Яка пригода трапилася  з Робінзоном Крузо? (Він потрапив на безлюдний острів)
7.     Що ховав на кораблі герой оповідання «Любов до життя»?
8.     Як називалася картина у оповіданні «Усмішка»?
9.     Назвіть пари для героїв:
Геракл – (Еврісфей),
Мурашка – (Цикада),
Товстий – (Тонкий),
Робінзон –( П*ятниця)
Джим Гокінс – (Джон Сільвер)

Завдання для другої команди

1.     Скільки років прожив Робінзон на острові? (28)
2.     Частина байки, у якій міститься повчальний зміст ( мораль)
3.     Жанр твору «П*ятнадцятирічний капітан» (роман)
4.     Яка деталь свідчить про невпевненість Очумєлова у собі ( Шинель)
5.     Хто знав подальшу долю Зевса (Прометей)
6.     Чому «Пілігрим» збився з курсу? (Компас був зіпсований)
7.     Скільки прожив на острові Бен Ган?
8.     Де жив маленький принц?
9.      Назвіть пари для героїв



Прометей –(Зевс),    
Вовк – (Ягня),
Скрудж –(Марлі),
Негору – (Гарріс)
Том – (Грізгбі)

Немає коментарів:

Дописати коментар